Wednesday 20 March 2013

Raja Arif - Sila ambil tindakan.




 



 

 
 
Ramai jugak yang email aku minta nak tengok gambar BMW nya.. takut aku tipu agaknya. gambar girlfriend dia taknak tengok ke? hehehe.
 
RASA-RASANYA MESO NI KENA BUANG DARI BTN TAK?
 
 

7 comments:

  1. hahaha.... kena dah beruk nii... dia kena tukar dok kem pun macai2 dia bising, zaman pakgul buang orang x cerita lak...alasan x perform n tolong umno kena tukar balik sekolah???
    contoh paling dahsyat
    kes mie abu, buang kering2 ja n dak pulak yg bising pasal keluarga mie abu... ya la time tu ramai kuching parsi n xramai gob-blog...nasib baik time tu tokmat jadi hero rescue keadaan...
    So kepada beruk ni, sudah la jadi api dalam sekam... berenti la kejo kalu lu anak laki husin kah kah kah

    ReplyDelete
  2. aku sokong bab benti keje tu.rupenye dia ni la macai yg bawak klua surat2 dlm btn yg rapi duk keluarkan tu.dah tau dah.tu blh kira dedahkn mklumt sulit kerajaan x?blh kena tndkan tak?

    ReplyDelete
  3. dia ni dulu org Shagul, kerja dgn shagul, hudrus, azrinizam, lembu air. dulu dia jadi kucing parsi yg habiskan duit TKR BTN ni. sebab tu mewah sangat gilerrr

    ReplyDelete
  4. Mohon maaf tuan tuan sekalian,shamsul azra atau meso ni kawan kita.Sebagai pegawai BTN dan seorang yang berani berhadapan dengan ramai orang,Saya tidak percaya sama sekali meso terlibat dengan konspirasi ini. tuan perlu semak dahulu sebelum menyebarkan sesuatu. Tidakkah dengan menyebarkan gambar dan berita ini anda juga dilihat sebagai seorang yang tidak jujur dan pengecut.. Memang benar seperti yg dipaparkan bahawa meso mempunyai ketiga-tiga kenderaan mewah tersebut, tapi bukan meso sahaja yang memiliki aset yang besar dalam bentuk kereta, sedangkan ramai lagi pegawai btn lain yang agk mewah.. Jika berita ini tidak benar, anda sebagai penyebar fitnah seakan sama dengan blog2 lain yang menyebar fitnah kepada btn, dan berhajat jahat. Apa bezanya tuan dengan rafi? Kalau rafi itu berhajat jahat dengan btn, samalah tuan dengan rafi. Selagi tuan tidak memohon maaf kepada orang yang difitnah, selagi itu tuan akan dibanyangi peraasan berdosa.. Saya hanya mengingati sesama kita. Wallahuaklam.

    ReplyDelete
  5. eh en sharil pun ada ke dalam komplot ni?en sharil pun kena lah bagi pencerahan tentang isu ni,kalau tak en sharil pun sama kena letak jawatan kalau dia anak bapak dia haha-aku tak ingat nama bapak dia.

    ReplyDelete
  6. Anon 19:45 hurmmm...entahlah..aku tak tau sangat bab cerita si MESO ni(yang pastinya dia rapat dengan rapi a.k.a. batu api jahanam yang menyebabkan dia dituduh..tapi yang aku pastinya si rapi tu yang jadi batu api dalam kerajaan...aku harap blog kamipewarisbangsa ni dapat membuat pencerahan yang lebih ttg si rapi jahanam tu...si rapi yang sebenarnya tukang sebar semua fitnah ni...dia yang suka melagakan semua dalam orang sampai masing2 dalam BTN dah kurang percaya satu sama lain..sampaikan member aku (kakitangan bawahan) dalam BTN pun kena sentiasa berhati2 bila nak bercakap dengan orang lain..sebab takut di tuduh jadi barua si rapi (batu api) tu...tak tau lah siapa yang sebenarnya barua..tapi aku harap jangan la kita melaga2kan orang2 dalam kerajaan ni sesama sendiri...si rapi tu cakap dia sokong kerajaan...tapi disebabkan tak dapat duit...terus dia hentam orang kerajaan sendiri..duit punya pasal..aduhh..orang mcm ini yang patut kena hentam dulu..yang pasal barua tu..lu pk2 la sendiri..sebelum kena hentam lebih teruk lagi..

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete