Wednesday 20 March 2013

PM, Tolong Hapuskan BARUA dalam organisasi kerajaan- BTN

Assalamualaikum

Terdetik hati nak respon satu blog ayahanda aku yang aku respect sangat, dia ni ahli keris, kira memang orang lama la.. keriswarisan, dia pun repost balik blog dari rakan seperjuangan, http://sangkakalajari9.blogspot.com/, dan juga tunfaisal.blogspot.com - pasal kes ada org sengaja nak lagakan BTN dan UMB. Dan nampaknya baru-baru ni pun Perkasa dah mohon maaf secara terbuka kepada BTN ekoran ada post dari perkasa yang di ambil dr blog lain bercakap tentang biro tatanegara.

kalau nak tau lanjut baca blog keriswarisan berkenaan kes yg nak lagakan Unit Media Baru dengan BTN. aku juga dapat mesej yang sama waktu nak hadir ke BN cybertrooper hari tu. dan memang di sahkan yang mesej itu di terima daripada blogger sanggah tok janggut. apa yang aku tau, rata-rata semua blogger di Malaysia ni memang tak suka dengan perangai huduh dia ni. perasan bagus dan suka meroyan tak tentu pasal. kawan-kawan dia pun dah ramai yang lari dah. majoriti kata kalau nak hentam balik si rafi ni pun mungkin lepas election ni sebab sekarang ni nak tumpu PRU. Tapi lepas election ni habis lah engkau!!!!!

 
 

dan aku ada juga ikuti kes yg telah digembar gemburkan oleh sanggah tok janggut ni dan cuba mencari dan mengaitkan sandiwara apa yg dorang tgh mainkan skrg. memang semua maklum yang BTN ialah salah satu agensi yg sponsor Konevensyen Media Sosial 1Malaysia, di situ lah Rafi mula melibatkan diri dengan BTN. Aku dimaklumkan yang sekarang ni Rafi tgh marah dekat BTN sebab tak dapat projek sebab tu macam2 serangan dia buat, duit punya pasal bai. dan aku dapat maklumat yang kawan baik si rafi ni lah sebenarnya orang yang paling bahaya. aku sebut nama singkatan dia iaitu MESO. Meso lah yang menyebarkan fitnah2 yang salah tentang BTN dan semua pengurusan btn termasuklah pengarah-pengarah negeri. Rafi yang sahkan benda ni, semua orang dia nak hentam. bila dia sebarkan maklumat yang salah, dari dalam btn sendiri, orang luar dari BTN mestilah percaya kan.... macam sengaja nak megucar kacirkan BTN tu.

aku tak kenal rapat pun raja arif sebab geng2 btn aku adalah zaman pakdin dulu. tapi setakat aku tengok performance btn skrg, memang tak de masalah, sebab tu aku nampak serangan-serangan ni lebih kepada peribadi. aku yakin mereka di bayar oleh orang tertentu yang masing-masing nak kan seat panas KP BTN TU. ITU LAH YANG TERJADI PADA ZAMAN-ZAMAN SEBELUM NI PON. SEMUA YANG JADI KP AKAN DIHENTAM DAN DIFITNAH TERUK SAMPAI LAH DORANG TURUN, DAN DIGANTIKAN DENGAN ORANG LAIN..  pakgul pun kena lebih kurang gini jugak, kalau zaman pakgul, agaknya dah turun takhta beb!

org-org BTN tolong lah percaya pada aku, korang semua tak payahlah percaya dengan mulut manis MESO barua ni. bila berdepan dengan korang semua mulut, lidah. mata, semua manisssssssssssss tapi belakang korang asal boleh di pijaknya sampai mati. kalau nak aku bongkar kan hal penyelewengan dia ni, agaknya sekarang juga SPRM buka file siasat engko MESO..! aku tengok sampai sekarang takde plak SPRM pergi BTN. hubungan makin rapat adalah. ke aku yg salah tengok?

aku ada bukti yang MESO buat semua ni sebab duit. semua transaksi dia aku ada.. dia pakat heboh pi cita kat semua orang kata kekayaaan yang dia dapat sekarang adalah sebab keluarga dia memang dah kaya sebelum ni. hahahahahhaaaa tiga hari tiga malam aku gelak wehhhh. ko tak payahlah nak cakap engko kaya kalau bapak engko tu cuma JURULATIH SAMBILAN je dekat BTN. BERAPA RATUS SANGATLAH WEI MESO BAPAK KO DAPAT dari dulu, nak menyara engko sekeluarga. hahahahhaaa memang dah kaya lah ni?

sebab baru rasa apa itu KAYA, sebab tu lah sekarang meroyan nak pakai kereta besar. dulu nak pakai kereta pon tak mampu, baru kejap pakai GEN2, sekarang berangan nak pakai BMW LAHHHH WAKAKAKA. KALAU SETAKAT PAKAI YANG SECOND HAND TAK PAYAHLAH BOHHHHHHHH, BUAT HABIS DUIT ENGKO JE NAK BAYAR MINYAK HAHAHAHHAAHAHAAA. SEKARANG AKU TENGOK MAKIN TERUK DAH ANGAU NYA. ko sara dulu bapak engko elok2, baru lah pk pasal alphard ke, ducati ke, BMW KE hahahahahha. gred 41 dah pakai kereta mewah.. hmm lagi meragukan.
 
TAHUN 2011



TAHUN 2013 + BMW SEBIJIK HEHEHEHE.

 

itu satu. lagi satu, engko tak ingat ke yang dulu engko tu cuma TENAGA PENGGERAK BTN, tak lepas poooonn interview wahkahkahkahkahkahakah (aku memang tengah gelak ni), aku ulangi, interview pegawai engko tak lepas wehhh, ko memang tak layak weeeh. tapi bapak ko PAK HUSSIN tu merayu sampai keluar air mata darah dekat pak Gul, dia, suruh terima jugak engko yang memang tak layak pon jadi pegawai BTN. KALAU AKU JADI ENGKO WEH AKU MALUUUUUUUUUUUU MALUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sebab diterima masuk dalam BTN atas dasar kesian, bukan sebab engko layak. Patutlah taktau perjuangan BTN tu apa. dikaburi dengan DUIT.

dan

KAKI PEREMPUAN. takyah buat-buat lupa pasal kaki perempuan ini. aku akan dedahkan. kesian mariamum engko. kahkahkah.



KELIHATAN DI SITU, SANGGAH TOK JANGGUT, SHAMSUL AZRA, SEORANG BEKAS PEGAWAI BTN, RINI DAN JUGA SEORANG PENGARAH CAWANGAN SEDANG BERDISKUSI. ADAKAH TGH PLAN STRATEGI NAK HENTAM BTN LAGI?

 

Sungguh bersemangat sekali nampaknya mereka sampai berdiri tak keruan. Sabo sabo, sungguh bersemangat nampaknya yeee. Siapakah pengarah cawangan itu? Adakah En. Sarilzaman? Hehehehehehehe

 




OK LAH SAMPAI SINI DULU CERITA MEROYAN AKU. SABAQ NA, ADA LAGI YANG AKAN DATANG. IZINKAN AKU PERGI JUMPA PAK HUSSIN DULU WAKAKAKAKAKA.


Aku nasihatkan supaya penjawat awam semua janganlah jadi macam pembangkang yang senang sangat terpengaruh dan tertipu dengan apa jugak fitnah, sampaikan keburukan je yang kita nampak.. kebaikan semua nak tolak kat tepi. dah nak PRU ni, kempen sikit. hehehee.

assalamualaikum.

7 comments:

  1. rasa-rasanya apa tindakan raja arif kpd si samsul ini... buangkan sahaja. hahaha

    ReplyDelete
  2. entah..keparat gak ada barua mcm ni dalam kerajaan..ish2...sanggup gak dia jadi anjing si rapi yang gilakan duit tu...ish2...si rapi tu pulak...gila duit rupanya...bila tak dapat projek jer terus marah2 maki hamun orang lain...

    si rapi yang gemuk gedempul...ni mmg tak nampak cahaya kat muka dia..suka membawa fitnah kepada orang bila orang tak pedulikan dia...konon2 dia jer yang betul...apa punya sial ini olang..ish2..

    ReplyDelete
  3. Hehe aku pn xnmpk cahaya di wjh smsul tu. sama je depa b2 ni

    ReplyDelete
  4. aku tak suka kau21 March 2013 at 01:36

    kena jugak mamat macha dua orang ni.kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  6. korg ni apa lah ...shamsul tu kan baik orgnya....heheheh. Dengan aku tak ada apa pun....aje kau dengki pada dia kot....tapi kalau setakat gred 41 macam aku nak pakai saga LG pun .....nak tunggu gaji parah jugak weeeh. aku rasa samsul azra ni sekongkol dengan raffi pau duit dengan semua orang. Aku dapat tau dari bloger UMNO Raffi ni tak bayar hutang dengan syarikat percetakan......dia songlap semua duit yang ada....apa le punya melayu bloger bangsat ni.Muka sial tak tahu malu.memalukan blogger je, Buat shamsul ko resign aje ....jangan jadi gunting dalam lipatan...ko tak ada pun BTN tak tutup...

    ReplyDelete
  7. betul2...aku sokong...berhentilah wei shamsul..buat menyusahkan orang jer..kalu ada bisnes luar..buat jela bisnes tu..jangan nak menyibuk jer jadi barua buat fitnah orang jer...

    pelik gak ... byk gak gaji shamsul sampai bleh beli semua tu..dasyat2..er..shamsul ni dah buat isytihar harta ke dalam HRMIS???...isytihar cepat beb..kalu tak...lu boleh kena kejar sprm nanti...

    ReplyDelete