Sunday 28 November 2010

LIM KIT SIANG TPM ANWAR!

Dalam akhbar Sin Chew bertarikh 26hb November, Anwar si pengkhianat bangs atelah berkata, "Kalau Pakatan perintah pusat nanti, saya akan jadi PM dan Lim Kit Siang akan menjadi Timbalan Perdana Menteri. Kata Anwar lagi " PR mengamalkan sistem demokrasi. Orang Cina jadi TPM tidak bertentangan dalam perlembagaan dan saya percaya Melayu tidak akan tentang".

Itulah kata-kata keramat tahap kunyit yang dikeluarkan oleh si peliwat tegar yang juga merupakan pengkhianat negara. Anwar haramjadah ni demi kuasa, anak bini pun aku rasa dia sanggup jual dah pada tahap ini. Yalah, dia tau kamar di Sg Buloh amat merindukan dia, sebab itu dia jadi desperado ni.

Jangan takut Anwar, kita tau, bukan setakat TPM, kalau kau masih ada aku percaya Komunis pun boleh jadi Perdana Menteri kita punya. Kau adalah manusia paling bangsat pernah aku tengok, kebangsatanmu sanggp menghancurkan bangsa demi memuaskan nafsu sendiri!

Tidak ada maki hamun yang sesuai lagi untuk kau wahai anak Ibrahim! Kau adalah DAJJAL yang dilaknat dan aku harap kau mendapat balasan yang sepedih-pedihnya di dunia ini, isteri kau kata Tuhan bagi dia suami macam kau dan aku tau dia mengatakan begitu kerana ada yang tersirat disebalik yang tersurat!

Hanya Wan Aizzah saja yang tahu betapa deritanya dia kena berkongsi katil dengan Shamsidar dan ramai jantan-jantan jambu yang lain! Inilah masalahnya dengan manusia yang suka manin bontot, dah la takde iman, negara pun sanggup digadainya!

No comments:

Post a Comment